Merhaba,
Beta ile ikiz olduğu anlaşılmıyor. Eğer fazla artış varsa tek olup çok sağlıklı da olabilir :)
Benim son adet tarihim 14 Hazirandı.
12 temmuzda öğrendiğimde 139
14 temmuzda 390
21 temmuzda 4708 olmuştu. İlk başta 3 kese gözüktü üçüz sanıldı ama emin olamadılar daha sonra içime bi kurt düştü kendi doktorum dışında başka doktora gittim emin olmak icin hem karın hem vajinal muayene istedim o şekilde doğrulandı. Özetle birden fazla kese gözükmüyorsa hızlı artması sağlıklı olmasındandır korkmayın😊
Tabi kimisinde önce tek kese sonra çift kese gözüküyormuş benimde o korkum başladı şimdi😂 7+3teyim 9.hafta kontrolünü bekliyorum meraktan çatlayacağım