Arkadaşlar yarın tam 7 haftalık oluyorum.. ama benim alt karnımda yani mesane bölgemde hala Ara ara batma Ağrı tarzında sancılar oluyor ..Siz de oluyor mu yani ağrısız bir günüm yok ..mutlaka oluyor ..idrar yolu enfeksiyonu demeyin temiz çıktı😅 böyle agri sancı oluyor mu bu dönemlerde .yoksa hiç agri olmamalı mı