Annelikyolundabiri Serde55 baktım aslında anlamı doğru sadece cinsiyetli bir dil olduğu için erilmiş kelimenin kendisi. Ama benim için sorun değil çünkü hesna/hasna söylenişi çok zor ve güzel gelmiyor 🙄