29+5 ten beri erken doğum riskim var. Rahim ağzı bir anda 35 mm den 26 ya düşmüştü. Şimdi tam 35 haftalık hamileyim ve bugün kontrole gittiğimde rahim ağzını 16 mm ölçtü oldukça kısalmış dedi. Hatta alttan baksam açılmış bile olabilir dedi ama uyarmak istemedi. NST’de hiç sancım çıkmadı ama en azından 2 hafta daha dayanmasını istiyorum. Bu şekilde olup da zamanını dolduran oldu mu?