tahamommy ben sivil toplum kuruluşları ile içiçe çalışan bir gönüllüyüm. İnanın çok fazla engelli kadın gördüm, çocuklarına verdikleri eğitimin,sevginin çoğu diğerlerinde yok. İnsanlar çok önyargılı yaklaşıyorlar. Bu postu biraz da acaba burası da böyle mi, yaşayan anne var mı diye görmek için açmıştım. Düşüncenize sevindim, var olun 🌺