Sementa63 ben sürekli aglayanlardanim🤦🏻♀️ sinirlenince bile ağlıyorum. Her şeye ağlıyorum ama sinir daha yıpratıcı diye düşünüyorum. Örgü örmek iyi geliyor, tavsiye ederim seviyorsanız🩷hem amigurumi hem çanta oruyorum. Bugün kazak modeli beğendim, havalar serinlesin, ona başlama niyetim var bakalım