beyzaadel Arkadaşlar nolur bana bişey önerin bişey söyleyin 7 haftalık hamileyim ağzımda öyle berbat bir tat var ki ya ne yaptıysam geçmiyor yemek içecek esnasında diniyor sonra devam ediyor hayattan soğudum inanınki napabilirim yardım edin bana
2bebelianne beyzaadel yakın zamanda grip oldun mu bende grip sonrası genizde gitmeyen tuhaf bir tat koku vardı zamanla geçti şükür
mucizebebegimmm beyzaadel uzun haftalar çektim bunu, sadece naneli şeker yiyerek hafifletebiliyordum bide sık sık su içerek
Mrsz Bana da olips in naneli şekeri iyi geliyordu gebelik kaynaklı hep zamanla geçiyor 2. Trimester e doğru
Zero93 beyzaadel Bende hamile kaldığımda başladı o kötü tat. Yediğim içtiğim zehir gibiydi sanki su bile tatsızdı. 15 haftaliga kdr fln devam etti benim malesef. Hala daha var bir tatsızlık 25.haftadayim. Naneli sakızları bölüp bölüp çiğniyordum o biraz iyi geliyor
Deletedmom_297 beyzaadel benimde öyle canım bende 7 haftalık olacam sabah kalkınca baya kötü bir tat oluyor
Fuunndaaa Bende 6+3 üm bir haftadır ağzımda şerbetli tatlı yemişim gibi şeker tadı var zeytinyağı bile şekerli geliyor yiyemez oldum, tam bulantım yok ama yiyemiyorum tatlı şeyleri
Visneliturtam2 beyzaadel bende 11+3 aynı durumdayım sık sık meyve yiyorum bunun için limonlu su içiyorum
mavikalpvemavikalp beyzaadel allah yardımcın olsun çözüm bulursan banada söyle ne sakızlar ne şekerler ne macunlar hiç bişey fayda etmiyor 2 gebeliğimdede yaşadım lanet olsun
Mrsz mavikalpvemavikalp benim de 2. Gebeliğim aynı birinci gibi bulantı ve o iğrenç tat .Cidden öyle zorlanıyorum ki belki böyle olmaz sanmıştım.Allah sağlıkla tamamına erdirsin inşallah bir daha hamilelik süreci yaşamayı asla istemiyorum
1kovakizi beyzaadel hamile olduğumu bana fark ettiren o metalik tat😀hormonlar oluyor bence 15.hafta bitmek üzere hala daha ağzımda duruyor alıştım sanırım tatlı yesem bile geçmiyor
Elif2123 beyzaadel aynı sorunu bende yaşadım hala devam ediyor 12haftalık oldum üç farklı doktora gözüktüm çözümü yok zamanla geçer inşallah 🙏
Ahsen21 beyzaadel geçmiyor o tat balım 17 haftalık hamileyim ama her yemek sonrası kalıyor ben bol su içiyorum biraz geçiyor ama yemek yedikten sonra devam ediyor aslında ilk haftalarda çok rahatsız ediciydi ama şuan biraz alıştım gibi ama gerçekten berbat bişey
halitefe beyzaadel ya zararlı biliyorum ama bana kola çok iyi gelmişti hem kusmamı durdurmuştu hemde o tadı gidermişti çok az deneyebilirsin kalıcı değil ama o an için kurtarıyor
mavikalpvemavikalp Mrsz bende çocuk çok seviyorum normalde ama sırf şu hamileliğim kötü geçtiğinden bende istemiyorum Allah isteyene versin Heleki o demir tadı hiç gitmiyor bulantı halsizlik bişey yiyememe birde emziriyorum başka bir çocuğum daha var 1.5 yaş ne bileyim hayırlısı biran önce doğurmak istiyorum kurtulmak istiyorum