Adetime göre 8+3 son adet tarihim 4 Haziran. Bugün tekrar doktora gittim kese var kalp atışı yine yok. 5+6 gözüküyor ultrasonda. Doktor 10 gün sonra yine gel o zamanda duyulmazsa kürtajla alırız dedi. Benim gibi olan oldu mu ilk gebeliğim çok endişeliyim