33+2 haftadayım hep devlet hastanesine gittim ve son 2 aydır başka doktorlara gitmek zorunda kaldım. Kendi doktorum ayrılıyor hastaneden . Benim ilk doğumum olacağı için çok bilgisizim . Doğum için tarihi doktor mu veriyor ve kaçıncı haftada veriyor . Şu ana kadar doktor beni bilgilendirmedi doğum konusunda