Arkadaşlar peki bu yumurtlama testlerinin farklılıklarından dolayı olan bi problem olamaz mı? Ben kendi testimi attım aynı sizinkiler gibiydi silik değil ama kopkoyu da değil, bana yumurtlaman başlamış dedi, her testte kopkoyu olmak zorunda değil dedi, yanş belki de biz yumurtlamışızdır test rengiyle ilgili bi sorun vardır