Nevagibi canm senin 2.3 çıkmış bazi test o değer algılıyor ama benim.
0.200 bir test yaptım anında poztif yinammadim 1 daha yaptım oda pozitif çıktı inanmak istemedim 3 ncü da poztit kendimi hamile sandım ya 3 test bi alışta deng gelmez düşündüm o kadar şansım var 😂