Minamom_ Kızlar daha önce gebelik kaybım var şuan yine deniyoruz reglime 10 gün var yumurtlama günlerinde düzenli ilişki oldu kasığımda batma ve karın ağrım var en erken sonuç hangisi olur acaba
Deletedmom_297 Minamom_ adete 1 gün kala sabahtan yaptım çıkmadı gece 12 de yaptım çıktı bence erken yapıp strese gitmeyin adete 1 gün kalan yapın belirti aramayın ben her ay her belirtiyi yaşadım olmadı belirtim olmadığı ay hamile kaldım