Annelikyolundabiri İkizlerimle bizim son 120 günümüz kaldı 🫶🏻 tabi ikiz oldukları için 40 haftayı göremeyiz. En büyük isteğim 38. haftada sağlıkla doğmaları 🩷
Annelikyolundabiri S-nur1 benim de sezaryen olacak ben de sadece uygulamaya göre söylüyorum kalan günü 🤭
S-nur1 Annelikyolundabiri Normalde hangi haftalarda sezeryan doğum uygun acaba benim ılk gebelıgım çok bılgım yok bu konuda