Herkese merhaba sabah uyandığımda iç çamaşırımda kahverengi leke yoğun olarak gördüm hastaneye gittim ultrasonda bebeğin başı kanala yakın denildi Nst çekildi sancım ve açıklığım yok alttan muayenem yapıldı alttan muayene sonrası kanamam oldu normalmiş bu heralde bu durumu yaşayan var mı acaba bu süreçte ne yapmamı önerirsiniz