seda_ay Haftaya Aliye Balkan ozmene randevum var gidenler varmı acaba flash CD filan götürmemize gerek varmı video kayıt filan veriliyormu
Bebivekedi seda_ay aa benimde ona randevum var ama CD Dfilam onların hazırlamasın lazım sen sadece ultrason sonuçlarını detaylı sonucunu götür öyle dediler bana
bilgemomy seda_ay ben gittim canım 22 haftamda suan 27 haftalığım bisey götürmenize gerek yok en son telefonunuza hepsini aktarıyorlar birde dosyayla veriyorlar baya ilgiliydi
seda_ay Bebivekedi aynen bana ultrasyon sonuçlarını getir demişti de önceden aldım randevuyu tekrar ayarlarmi teyit için de acaba video kayıt veriyorlarmi
bilgemomy seda_ay yok direk dosya olarak aktardı bütün görüntüleri ve dosyada verdi görüntüleri renkli olarak , kaç dk dediklerini hatırlamıyorum da tamamen herşeuinş görmeden yüzünü de görmeden sedyeden kaldırmıyor 1 saati buldu diye hatırlıyorum
bilgemomy Bebivekedi memnun kaldım gayet ilgiliydiler girişteki sekreter dahil , baya bi inceledi tamamen görmeden de bırakmıyor herşeyini inceledi