Talentedmom hnurmi arkadaşın oğlunun adı Kerem gördüğüm kadarıyla çok yaramaz değil ama isim çok güzel
ZEATAK hnurmi oğlum Ali Kerem. 10 aylık bal gibi maşallah öyle akıllı ki. Hiç üzmeden bu aya getirdi annesini. Sonrası nasıl olur bilemem
1anneninsesi hnurmi Yeğenim var adı Kerem. İlk göz ağrımız. Çok sessiz, sakin, akıllı. Öyle yaramaz bir çocuk değildir. İnsanları rahatsız etmez. Bende hiç Kerem isminde yaramaz bir çocuk görmedim. Sağlıkla büyütün bebişinizi. 🥰