bsrarslan Hanımlar Kayseri de muayenelerinize devam ettiğiniz veya doğum yapıp memnun kaldığınız doktorlar varsa paylaşabilir misiniz?
Neslihann-38 Erciyes kartal zerrin avula gidiyorum 33. Haftamdayım benden önce 4 arkadaşım gidiyordu hepsi önerdi ben de çok memnunum öneririm
Fatmaa123 Neslihann-38 aaa bende zerrin hanıma gidiyorum bende cok memnunum bişey sorcam size ilk haftalarda cinsiyetini söylüyor ya doktor sonradan değişme oldumu benim arkadas o doktora gidiyodu 11 haftalıkken erkek demis oglu oldu degismedi
Neslihann-38 Fatmaa123 bana da 14 haftalıkken %90 kız dedi sonra gittiğimde 100%100 kız dedi bi daha bakmaya bile gerek yok dedi çok şükür değişmedi benim 4 arkadaşım da Zerrin hanıma gidiyordu onlarınkindede değişme olmadı
Kyhnsnl58 Tekden zehra kalınlıya gidiyorum çevremde çoğu onu gidiyordu onlardan duyup gidiyorum haziran'a doğumum olacak inşallah herşey güzel olur ben memnunum ilgisinden falan