slngul 2 kimsayal sonrası doktor kontrolüyle folik asit başladım. Yumurtlama takip ettin 3. Denemede ovulasyon testiyle. Bu süreçte güzel beslendim ceviz badem muz avokado tahin yoğurt ne faydalıysa tükettim. Adetim bittikten sonra kitlere başladım Yumurtlamadan 1 gün önce yumurtlama günü ve ertesi gün ilişki. Sonrasında 3 gün arayla ilişki. Bu sürede dikkatli davrandım tabiki beslenme dikkatliydi. En önemlisi stres yapmadım olursa olur olmazsa hayırlısı dedim umutlanmadım. Yumurtlamadan 11 gün sonra silik çizgi 13 gün sonra da çift cizgiyle öğrendim. Kasık ağrılarım ve alıntım oluyordu çok hafif mide bulantısı ve göğüslerim hassaslaşmıştı. Doktora gittim sonrasında kan verdim günüm 4 gün geçmişti ve 4 hafta 5 günlük gebeydim ama kese görünmedi suan 5 +1 im agustos 19 da randevum var inşallah keseyle beraber kalp atışını duyacağız Allah’ın izniyle 🤲🏻