Merhaba bende 6+2 lekelenmem var pembe-kırmızı peçeteye silince geliyor bazen gelmiyoe bazen küloduma damlıyor doktorum normal dedi progestan içiyorum ama içimi çok tedirgin ediyor her gördüğümde üzülüyorum inşalşah bir an önce biter 5+6 günlükken başladı