Pink29 ben gebeliğin en başından beri biliyordum ama doktorum hiç önemsemedi, idrar torbana baskı yapan miyomun var ama önemsiz yerde, sezaryen olacaksın daha sonra sen toparlanınca alırız miyomunu diyordu. Benim hep aklımdaydı neden hep sezaryen diyor acaba diye. Bir gün rutin kan tahlilleri için eğitim araştırmaya gitmeye karar verdim ona durumumdan bahsettim özelde takipliyim miyomum var bir de siz bakar mısınız dedim. Ultrasona aldı baktı doktorunla arana girmek istemem ama sen normal doğum yapabilirsin ben vicdan sahibi biri olarak sen de önce normal doğum denerim bebeğin kanala gireceği yerde değil miyomun dedi. Ama eğer ki sezaryene çevirme durumu olursa kanaman olur bu riske girilmez o sebeple tam teşekküllü şart miyomu olan hastalara dedi. O doktor gözümü açtı yani. Biz de hemen tam teşekküllü arayışına girdik ve doçente gittim o da aynısını söyledi, normal doğuma daha uygunsun sen dedi. Şimdi tam teşekküllü devlette doçent takipliyim. Şu an 19 haftalık oldum canım. Büyük ihtimalle belli bir haftadan sonra Perinatolog takiplisi olacağım. Miyomu olanlara perinatolog bakıyormuş daha çok, gittiğim kadın doğumcu öyle demişti onların alanı miyom biz onlar kadar anlamayız eğer ki miyom büyürse vs onlar baskılayacak ilaç iğne tedavisi uyguluyor dedi.