nrna Kızlar yapar zeka korkuttu beni ben 29 temmuzda kan verdim 229 beta 2 Ağustos bugün beta baktırdım 1848 çıktı ikiz olma ihtimalinden de bahsetti sizce mümkün mü
Yusufunannesi_ nrna yapay zeka insanlara küfür bile ediyor, ipiyle kuyuya inilir mi 🤣🤣🤣 artışınız gayet güzel
Zeliha_plt38 nrna bende çok heveslenmiştim canım 14 Mayıs değer 57, 20 Mayıs değer 1400 çıkmıştı ama tekil gebelik betayla alakası yokmuş
nuriyegcl Esay01 ikiz gebeliklerde beta hcg değeri tekil gebeliklere göre daha hızlı yükselir ama tekil gebeliklerde de hızlı yükseliş görülebiliyor kese görmeden bişey demek yanlış olur
Ayseguls_baby nrna canım kızla mı alakalı bilmiyorum ama benim de ilk 880 di 3 gün sonra 4470 di betam. Kızım oluyor
bymiraymom nrna doktorum sağlıklı gebelik ise de bu kadar hızlı yükselir demişti benimki 495 di ilk ogrendigimde 2 gun sonra 3550 cikmisti ikiz degil