Kestel Devlet Hastanesi Yonca hanımın hastasıydım 31.haftaya kadar. Bu hastanede 37.haftadan önce doğum kabul etmiyorlar. Tansiyonum yüksek çıkınca erken doğum riski var diye Şevket yılmaz hastanesine sevk edildim. 4 gün yatış verildi o sürede tansiyonum normale dönünce eve gönderdiler. Tansiyon ilacı da vermediler. Heyecan kaynaklı dediler. Bugün 38.haftaya girdim ama hala hastaneye gidince tansiyonum yüksek çıkıyor eve gidince normale dönüyor. Uzun tuttum kusura bakmayın şimdi şunu sormak istiyorum. 37.haftayı geçtiğime göre kestelde doğum yapabilir miyim? Doğum esnasında tansiyonum yine yükselirse tekrar beni sevk mi edecekler yoksa sezeryan mı olacak?