Nuris_3461 Merhaba! Arkadaşlar 28 haftalık hamileyim şuan ailemin yanındayım 31.haftamda evime döneceğim acaba uçak yolculuğunda sıkıntı çıkarırlar mı rapor alacağım ama devlet hastaneleri veriyor mu bileğisin olan aydınlatabilir mi İstanbul Trabzon uçak yolculuğu
E23ww Nuris_3461 evet veeriyolae tabiki bi sorun olmaz canim bende 30 haftalikken gitmistim yine gidicem
KbraelenKesgin Yok bir sıkıntı olmuyor devletten ya da özelden rapor alman zaten ucaga bınerken gosterıyon raporu sen gostermezsen onlar fark etmıyor bıle😂 34 haftallıkken bınmıstım ben de
Asibayan KbraelenKesgin hic soran olmuyor mu rapor diye ya da sizin karnınızı mı fark etmediler acaba?
KbraelenKesgin Fark etmemıs olabılırler bol kazak gıymıstım ben raporu verınce panık oldular zaten. Bir sıkıntı cıkmıyor merak etmeyın sadece bebeğim ucakta cok hareketlenmıstı 2 saat ucmustuk uzundu ondan rahatsız olduğunu dusunmustum
Sedefbaq Bu soru çok iyi denk geldi bende 31.hafta yola çıkcam 32. Haftanın sonunda döncem kısmetse ama korkuyorum sıkıntı yaşadınız mı
Ozlemsvr Sedefbaq ben 33. haftada uçak yolculuğu yaptım bir sıkıntı olmadi. Benim doktor nst bağladı kontrol etti öyle rapor verdi.