Kızlar bebeğim genel olarak çok hareketsiz. Geçen gün 3 kere nst te girdim hepsinde hareketsizdi serum taktılar sonra hareketlendi . Bazen ne yaparsam yapim hareket etmiyor. Doktora söylediğimde olabilir uyuyodur veya tembeldir dedi. 35+3 üz bu durum normal mi? Benim gibi yaşayan var mı? Çok endişeleniyorum sürekli acile gitmekten yoruldum bu durum için hepsi aynı şeyi söylüyor yolluyor