Bebeğim doğduğundan itibaren formül mama kullanıyoruz ama artık dokuz aylık ve artık içmek istemiyor o kadar çok direniyor ki içmemek için ek gıdaya başladıktan sonra oldu aslında ya da iki numaraya geçtikten sonra bilmiyorum kat gıdayı yemeyi çok seviyor ama tamamen de bırakamam formül mamayı yapıyorum ziyan oluyor içmiyor ya zorla içiriyor ya da böyle çok aç olduğu zamanlarda içiyor Dokuz aylık bir bebek 60 milim içer mi önceden 120 içiyordu çok az diyordum şimdi 60’a düştü iyice içmiyor doktoruma sordum azalt dedi 60 iyi dedi 60 milim ver dedi katı gıdaya alışsın dedi ama gelişimi için formül mama gerekli değil mi yani ben öyle biliyorum 17 aylık olana kadar falan vermeyi düşünüyordum acaba markasını mı değiştirsem hip marka kullanıyorum ya da devam sütüne mi geçsem acaba doktorlar inek sütü önermiyor ama benim yeğenim inek sütüyle büyüdü yani hepimiz aslında inek sütüyle büyüdük de başına gelen var mı ne yapmalıyım