38+1 haftalık hamileyim. Karnım patlayacak gibi. Hala genişliyo sanki çatlıyormuş gibi hissediyorum ve o yerler yanıyo . Aynı zamanda 3 gündür zona gibi bir şey yaşıyorum kontrole gittiğimde doktora göstermiştim zona olabilir dedi. Hastaneye gitmedim onun için. Daha önce hamile değilken de olmuştu o iltihaplıydı krem kullandım geçti. Bu seferki iltihaplı değil de sulu. Dün gece acıdan yanmadan uyuyamadım. Nedir bu çektiğim🤦🏼♀️