Researcher benim 27 de olmustu h sonuna denk geldi doktor yatmayla gecıyorsa h sonunu bole gecır pts gel dedı yatmayla gecmıyorsa acile git dedi benim yatmayla gectı zaten 1-2 gün sürmüştü. Pts de alttan rahim ağzımı ve bebeğin duruşunu falan kontrol etti bi sorun görmedi. Adet ağrısı gini ağrılar gebelikte beklenir ama yine de önlem amaçlı yatmanı istedim dedi. Siz sakin olun ama doktorunuza da sorun tabiki herkes farklıdır.