Merhabalar, ikinci gebeliğim 🥺 aslında başlarda çok rahattım. Ama doktorlar çok tedirgin etti beni. Son adet tarihime göre 7 hafta 5 günlük olması gerekiyor. Fakat 6 hafta 2 günlük çıktı dün. Geç oluşmuş. Kese için sağlıklı dedi. İçinde bebeği gördük. Zorla da olsa kalp atışını duyduk. Ama doktor kalp atışı çok seyrek haftaya tekrar gel ya düzelir ya durur dedi. Ben ilk gebeliğimde 8 haftalıkken duymuştum kalp atışını o yüzden şu anki durum bana normal geldi ama yine de bir korku var içimde. Yaşayan var mı, düzeliyor mu sonrasında?