Kızlar 34. Haftamdayım. Bugün pıhtı şeklinde kanamam oldu sanırım nişan dedikleri şey. Nst iyi çıktı alttan muayenede kan yoktu sorun görmediler. Ultrason için de pazartesiyi beklemem gerekiyor. Doğumun habercisi mi sizce? Bu konuda bilgisi olan var mı?