merveylmzmerve yaşamda sadece mihriye bozbay var ilk 3 ay oraya gittim ultrason cihazı çok eski tarih olarak 2005 yılı falan yazıyordu ultrason kağıtlarında. Ayrıca çok aşırı fazla ilaç veriyordu sonradan gittiğim endokrin doktoru bu kadar çok ilacı içersen 2. Çocuğun çok zor olur ağır ve fazla ilaç kullanıyorsun dedi. Birde gerekli gereksiz sürekli tahlil istedi ve tahliller çok aşırı pahalıydı devlette yaptırıp getirelim dediğinde her şey için çok geç olabilir diyerek beni korkuttu her kontrolden ağlayarak çıkıyordum. En son yaptırdığım tahlilde karaciğer değerlerimin yüksek olduğunu bebeğin ölebileceğini söyledi fakat zaten gebelik öncesinde de varmış bende bu durum ve bebeği etkileyecek kadar sıkıntılı bir durum yokmuş. O stresle 4 ayrı doktor gezmiştik bu olaydan sonra orayı bırakıp başkentte Nilüfer hanıma başladım ve çok aşırı memnunum