Asill01 Yani kese oluştu beta 900lere cıktı ama bebek görünmedi bekleme asamasında beta düşmeye başladı en son 100e düştü ilaçla kanamayı başlattılar
alc Asill01 dediğim gibi ilk kez duydum. Daha neler duyacağız. Allah iyi şeyler yasatsin her birimize.
Asill01 alc amin canm amin gercekten araştırdıkça hergün bişey ögreniyoruz tüp bebek tedavimde doktor bıkmıştı artık benden işimizi bırak biz yapalım yeter araştırma diordu ama işte elimizde olsa keşke sakinlik
Lena_919191 alc acilden gidip kan verin bence 3000 üstü ise kese gözükür nöbetçi kadın doğumcu vardır illa ki bakarlar ama halinizi anlatın yeni kürtaj olduğunuzu filan . Kese gözüküp mü kürtaj olmuştunuz ? Dış gebelik ihtimali yoktu değil mi ilk kürtajınızda ?
alc Lena_919191 kese gordundu. Yarın gideceğim kız kardeşim ayarladı sağolsun. Yarın ola hayır ola inşallah.
asil15 alc canım genelde parça kaldığı zaman yüksek çıkıyor ama sen ara kanama falan olmadı demiştin büyük bir ihtimalle hamilesin
alc asil15 kürtaj olduğum gün bile 1ped olmadı. WC gittikçe tuvalet kağıdına geldi bir yada 2 saat. Doktor zaten dedi. Başarılı kurtajda kanama minimum olur diye. 1hafta sonraki muayenede de rahim tertemiz her şey yolunda dedmidti.bsonrada hiç kanamam olmadı.
asil15 alc biran önce kan ver canm aklına kötü bir şey getirme sağlıklı ilerleme ihtimalide var ben bir regli sonrasi kaldim
alc asil15 yarın gideceğim canım benim. Endişelerim var fazlasıyla bu belirsizlik daha da yipratacak beni.
Lena_919191 alc kürtaj olunca adet olmuş gibi oluyorsun 1 Temmuz da olmuş 1 Ağustos döngü günün gibi olur muhtemelen yeni gebeliktir inşallah haber et bize de hayırlısı olsun
alc Lena_919191 evet doktorda öyle say dedi, benim ağrım sizin ksnamam da olmayınca yasak yok diyince doktor hayatın akışına tam gaz devam ettik 🫣. Dongum bozulmadiysa 26 günde bir oluyoorum yani günüm 1haftada geçmiş oluyor 😄
alc asil15 inan insalkah demiyotum artık hayırlısı ile olsun diyorum. Benim oğlum var ama eşimin hiç çocuğu yok ona üzülüyorum.
alc Mzzz bana da öyle geliyor ama heyecan da yapmak istemiyorum dur bakalım yarın kan istedi doktor bakacağız artık hayirisi.
alc Denizz44 aslında denemedik 🫣 biz çocuk istediğiniz için hiç korunmadik bu yüzden korunmayı beceremedik bu surecte 🥹
Lena_919191 alc Buda bu kadar koyu olmasını açıklar testin hayırlı olsun inşallah yarın keseyi de görürsün 😊♥️
Minamom_ alc ben kürtajdan sonra bir ay bekledim doktor hemen devam dedi ama hala korkuyorum cesaretinden öpüyorum :) inşallah hamilesindir♥️
alc Lena_919191 kesinlikle yarın gideceğim kız kardeşim de 6haftalik hamile el ele tutuşup gideriz dedi. Öyle çok üzüldüm ki o kürtaj yüzünden kendi hamilelik haberine sevinememisti. Dua et lütfen. Olsun diye değil hayrilisi diye. Çok ihtiyacım. Var 🥹