ylnydgd İlk başlarda kasık ağrım çok fazlaydı ama 2-3 haftadır geçmişti. 2 gündür tekrar kasık ağrım başladı özellikle sol tarafta. Sızı şeklinde. Kanama vs de yok ama korkuyorum. Sizlerde de olmuş muydu?
Eyllullu Canım benim ilk haftalarda oldu geçti bir daha o kadar yogun veya tek tarafli olmadi. Rahim büyüdükçe ara ara oluyor regl ağrısı gibi ama pozisyon filan degistirince geciyor. Eğer cok agriyorsa bence bir doktora görün
Polyanna35 ylnydgd Hamilelik öyle bir şey ki bir saatin diğerine uymuyor kötü düşünme olursa da yapcak bir şey yok. Kasık ağrısı için kendini yormaman dinlenmen ağır şeylerden uzak durman bol su içmen önemli