Kızlar selamlar, hamileliğimi öğrendiğim anda sigara kullanımı tak diye kestim. Şu anda da doğumuma 1 ay kaldı 9 ay boyunca hiç zorlandın mı derseniz anlık birkaç sefer belki onun dışında hiç aramadım. Ama doğumdan sonra da böyle devam edecek olması gerekliliği fikri beni çok yoruyor hiçbir şekilde mental olarak deşarj olabilecek gibi hissetmiyorum kendimi çünkü. emzirme sürecinde bebislerimize zararı minimuma hatta direkt sıfıra indirecek şekilde kaçamak yapmanın bir yolu yordamı var mıdır? Bu konuyu gerek kendisi gerek çevresinde deneyimlemiş ya da doktoruyla konuşmuş annelerden tavsiyeye ihtiyacım var açıkçası 🥲🌸🤔