Tamammyeterr duyguebuhan kaç dk çıktı cnm teste göre hamilesn muhtemelen geç döllenme olduğu için böyle benimde aynı böyle bundan daha az gözüktü betam 37 çıkmıştı
firdevsbl duyguebuhan 3 haftalık vardır buuu hayırlı olsun benimde hemen hemen böyleydi 5 haftalik cikmistiii kan testinde
Rose_07 Tamammyeterr siz kaç haftalıksınız şuan.? Benim regl tarihinden 5 gün önce öğrendim 74.48 ile. Doktora ne zaman gittiniz bu kadar erken haberim olmamıştı hiç
Tamammyeterr Rose_07 canm sat göre 12+1 haftaligm ama geç döllenme olduğunu bildiğim için 1 hafta ileri söyledim doktora son adet 10 mays ama ben 20 Mayıs dedm
Tamammyeterr Rose_07 ilk gebeligimde de 21 le öğrendim bunda 37 ile öğrendim ikiside geç dollenme ilk bebeğim bu yüzden erken aldılar doğuma korktm yine aynı şey olur diye
Melisssa3 Kuzum 8 gün geçmesine rağmen bana çok silik geldi mesela benim regl günü baya hemen 2. Çizgi çıkmıştı
duyguebuhan Melisssa3 bilemedim bende ilk hamileliğim olacak olursa yakın arkadaşımın 10 ncu günde çıkmıştı tam çizgisi bide 2 3 gün sonra yapayım diyorum olmasada çizgi olur mu 2 tane testte yanlış değildir diye ümitlendim
duyguebuhan Daha önce çoook tedt yaptım hepsi dümdüz tek çizgiydi ilk kez ikinci çizgi böyle gözüktü yokmudur ki