Kızlar benim 14 temmuzda yumurtalarım toplandı toplam 9 embriyo oldu ,19 temmuzda yani 5. Günündeyken dondurdular , doktorum dedi ki çok fazla yumurta ürettiğin için su toplamış dedi yumurtalıkların şuan transfer yapamam 2 adet geçir sonra dedi. Bu sebepten dondurttuk . İlk adetim geçti muayene oldum şimdi 2. Sinin gelmesini bekliyorum. Tekrar muayene edip transfer edip edemeyeceğine bakacak . Hiç başına gelen var mı bu durum . İnşallah transferim bir dahaki ay olur ve pozitif sonuçlanır .