Guneselif0 momyays 18 binde öğrendim gebeliği gittiğimde kese ve bebek göründü 32 binde kalp atışını duyduk
Deletedmom_8793 momyays beta bilmiyorum şuan ama 4+5 olduk keseyi gördük haftaya kalp atışı için gidecez
visnelicheescake momyays 4+6 3643 iken gördüm Ay kızlar bu arada 6+0 muayenem var bebişi gorur müyüm? Kalp atışını duyar mıyım ki 🥹🥹
dilarahan Keseyi 6000 de 5 haftalıkken gördüm daha bebeği görmedim 7 haftalık olacak Çarşamba gideceğim
erkekannesi__ 294 betayla kan verdim 3 gün snra keseyi gördük 1 hafta snra da içinde gördük 1 kaç hafta sonrada kalbini duyduk
Deletedmom_8793 momyays hayırlısı için dua et benim ikinci olmasına rağmen stresliydim şükür keseyi gördük şimdi de kalp atışı stresi var ama hep hayırlısı olsun sağlıklı olsun diye dua ediyorum bu süreçte doktor ilişkiyi yasakladı ağır kaldırma anı hareket yapma dedi
momyays @erkekannesi__ tesekkürler, anladıgım kadarıyla herkesin farklı ilerliyor. Saglıkla kucagımıza alalim inşallah