Arkadaşlar sıcaktan mı nedir aşırı terliyorum dün akşam yağmur yağdı mesela esinti vardı ona rağmen aşırı terledim bunaldım fenalık geçiriyorum gibi oldu şimdi de aynı şeyleri yaşıyorum göğsümün ortası ağrıyor gibi bayılacak gibiyim normal mi acaba
36 haftalık gebeyim bu arada