Kızlar merhaba 10+4 haftalık hamıleyım dün çok kötü kanamam oldu yanı çok fazla aşırı bır kanama hemen hastaneye gıttık yatış verıldı bır gün Plesenta asagı yerlesmıs dedı doktor yaşayan var mı duzelır mı kanamam durdu ama açana tekrar eder mı yaşayan varsa lütfen yazsın çok tedırgınım🥲