Mihrasina_ Hormonlardan sanırım çabuk etkilendim durduk yere ağlıyorum keseyi göreemzsem 2 gün sonra diye ağlamaya başladım sonra kedimizin maması bitmiş onu görüp ağladım halbuki gidip alacağım zaten tabagındada maması var daha ay niye böyle oldum
Deletedmom_8793 Mihrasina_ dur canısı hemen ağlama bebek ilerledikçe daha çok duygusal olup ağlayacaksın zaten 🤣
Fatmanurays Mihrasina_ bende ağlıyordum 15 haftadan sonra daha çok arttı oturduğum yerden ağlıyorum hiç bişey yokken 🥹😂
Ecrin_47 Mihrasina_ o haftalıkta bnde hep ağladım ama şimdi geçti çabuk atlattım çok şükür inşallah sende çabuk atlatırsın cnm☺️
sznhs Mihrasina_ aynıyız aşkım merak etme sabah kocam patates kızartıyor diye ağladım. Sonra markette bebek ağlıyor diye ağladım 😂