Kizlar kirada oturdugumuz evimiz satildi, satin alan kisi kendi oturacagi icin biz de cikiyoruz mecburen. Haftaya cumartesi gunu tasinacagiz insallah ama cok stresliyim daha ev temizlenmedi, abonelikler acilmadi cunku eski kiraci hala kendi aboneligini kapatmamis, esyalar kolilenmedi, tasindigimizda 34.haftama girmis olacagim. Yerlesmesiydi duzen oturtmasiydi derken 35-36 olacak, ya her sey hazir olmadan kizim gelirse diye cok stres yapiyorum. Sadece icimi dokmek istedim, belki benzer durumdan gecenler olmustur, yorumlarda birbirimizin gerginligini hafifletiriz diye