ay_isigix adı değil soyadı ayrıca ölen yakınlarımızın ismini taşıdık verdik bu bir gelenektir. Dedesinin büyük annesinin anne babasının ismini taşıyan onca insan var. Babanem ölmüş tüm amcalarimda o isimi vermiş kızlarına mesela. Öyle düşünmemek lazım. Yaşatılması gereken bir isim Zeyrek biz çok isreiz açıkçası 🙏😊