MadameHappy34 Kızlar sancı var mı yok mu? Karın sertleşmesi şikayeti ile gittim, ve tam nasıl anlıyorsunuz onu da anlata bilir misiniz? 🥹
edabolukbasi3- MadameHappy34 alttaki 20 40 60 yazan yer sizin sancınız üsttekide bebeğin kalp atışı hafif sancınız var ama düzensiz
MadameHappy34 edabolukbasi3- Teşekkür ederim😍 çok açıklayıcı oldu. Orada hafif sancı hissettim ama biz sancı görmedik dedi,bebeğe baktığın da ise aldığı şekilden dolayı ağrı oluyor dedi.
edabolukbasi3- MadameHappy34 yalancı sancı işte o gerçek sancı olsa duramazsın 80 100 civarı vuruyor 😄