Usmerttmdm 36+2 haftalık hamileyim yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik daha erken gelmezse 14 Ağustos’ta kavuşuyorum inşallah hayırlısıyla heyecan dorukta zaman geçmiyor gibi ama aslında geçiyor bütün konum dakikam herşeyim bebeğim nasıl olucak nasıl bir tipi var inşallah sağlıkla gelir inşallah çok ağrım olamaz diyip duruyorum 🙂🥹