Alpbusee Kızlar 35+6 haftalık hamileyim sabah sancıyla uyandım ama regl ağrısı gibi ve hiç geçmiyor nst de normalde sancılarım 40 60 arası çıkıyor son 1 haftadır sizce bu doğum belirtisi mi başına gelen var mı?
Ipek321 Alpbusee merhaba haftanız doğuma müsait benim de açıkçası kızımda adet ağrısı gibi başlamıştı. İçiniz rahat etsin bi doktora gitmenizi tavsiye ederim inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 🥰
Opmiyimgebeyim Alpbusee merhaba. 34ten beri benim de geçmeyen adet ağrılarım var. Nat de 60lar 70 ler çıkıyor düzensiz şekilde. 38e kadar geldik. Ağrılarım düzenli olmadığı için doğum başlaamdı. Bebeğim makat geliş olduğu için doktor da rahmin daha fazla yorulmasın dedi. Pazartesi sezaryen inşallah.
Guneselif0 Alpbusee ben de aynı gün aynı şekilde sancılarım başladı 38+0 da suyum geldi ve sancılarım tam oturdu doğum yaptım