Kızlar 1.5 ay önce tsh yüksekliği için levotiron 25 mg başladım. Ama yarısını kırıp içiyorum doktorun önerisiyle çünkü tsh değerim çok yüksek değil zaten hemen 2.50 altına düşmüş. Temmuz ayında ovü testiyle takip ettim yumurtlama her zaman 14-15. Günlerde olurdu bu ay 17. Gün oldu ve değerlendirdik. 29 temmuz da adet olmam gerekiyordu ama olmadım. 4. Gün gecikmede test yaptım negatif. Hamile değilim yani. Aranızda bu şekilde tsh hapı yüzünden adeti 1 hafta geciken var mı ?