ozlem7090 Selamlar, yasal olan 32.haftadan haftadan evvel rapor almak mümkün müdür acaba , bu şekilde yapanınız var mı ?
tubatubaa ozlem7090 evet ben 34 haftalıgım 32 de çıktım riskli gebeyim erken doğum olabilir diye hiç riske atmadım 35 de dayananlar var tabii
Tazeanne2016 Riskli bir durumunuz varsa 32. Haftadan önce 40 gün ve daha fazlası olarak heyet raporu alabilirsiniz özele gidiyorsanız doktorunuz yönlendirir
ozlem7090 Tazeanne2016 Benim hamileliğim daha çok yeni 8.haftadayım ama turizm çalışanıyım yaptığım iş gereği biraz tedirgin oluyorum o yüzden yasal süreyi beklemeden bir kaç hafta daha çalışıp raporlarla beraber 32.haftaya kadar gitme şansım var mı diye düşünmüştüm açıkçası ama sanırım benim insiyatifimde değil doktorun görmesi gerekli , teşekkür ederim 🌸
tubatubaa Tazeanne2016 normalde homeoffıce çalışıyorum 40 gün vereceklerini sanmıyorum sabah 7 de kalkmak zulüm gibi geliyordu artık bana zaten geceleri uyku sıfır ondan hiç riske atmadan çıktım