sryldzzz ssnur ben ilk çocuğumu park yatak ta büyüttüm 3.5 yaşına kadar yattı ve şuan da da ikinci için kullanıyorum
sryldzzz Denizinannesiii34 ssnur bi yere gittiğiniz zaman toplayıp götürmek en büyük avantajı bence bide ahşap beşiklere göre daha geniş o yüzden daha uzun vadeli kullanımı kimini görsel oIarak mutlu etmiyor bi ahşap beşik kadar estetik değil görünümü ☺