Sevgitanesi kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama canım normal ağrılar evet benim bir düşük oldu ikinci gebelik bu. Ağrıların sebebi her ay olduğun adet sanıcını cekememen rahmin ve bebeğin büyümesi gibi şeyler fazla takıntı yapma ağrıyor diye eğer şiddetli ve artan bir ağrın varsa bunla beraber kanama eşlil ediyorsa o zaman kötüyü düşün. Rabbim tez zamanda kavustursun bizi bebişlerimize ❤