Selam kızlar 4 yaşında bi oğlum var daha önce böyle bi sorunumuz yoktu ama 2 aydır sürekli bi burun kanaması sorunu yaşıyoruz iki kere doktora götürdüm burnunda damarlarında herhangi bir sorun olmadığını söylediler buhar makinesi nemlendirici sprey kullanıyorum ama yine işe yaramadı sizin bi öneriniz var mı?