Aylizim ben başlarda 3 ay kullandım. Doğum şekline engel olmuyor ama sanırım açılmayı geciktiriyormuş. Bende yeni öğrendim ve araştırınca çok şaşırdım. Bebeğim kanala kadar geldi ve açılman olur dedikleri halde 3 hadtadır gram açılmadım. En son başka bir doktora muayene oldum progestan kullanıp kullanmadığımı sordu ve son haftaları göreceksin muhtemelen dedi